Zamieszczone przez voctawias
1,4 TSi 140 KM - znikający płyn chłodniczy
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez kylo76objętość oleju się nie zwiększała, "śmietany" na korku wlewu oleju też nie było
Zamieszczone przez _gregu_I tu pytanie, to musi być jakiś płyn dedykowany?OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Co do docierania to olej będzie gubił, a płyn chłodniczy to w fabryce leją na równo z MIN i ani mm więcej, więc jak się odpowietrzy układ do końca to wtedy trzeba dolać tak jak koledzy napisali raz a dobrze. Jeśli zaczyna regularnie ubywać płyn chłodniczy - to śwaidczy to o usterce, bo pł. chłodniczy pracuje w układzie zamkniętym i pod ciśnieniem więc się nie zużywa tak jak olej (nie ubywa go zgodnie z przbiegiem silnika) !Grand Scenic 2.0T Initiale 05'
Służbowe: Berlingo 1.6hdi 92 Selection 15'
Była 4 x Octavia: 04' O1 fl Elegance Combi ASV
08' O2 Elegance Combi BKC
11' O2 fl Elegance Combi CDAA
99' O1 SLX Combi AHF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tokoloszfabryce leją na równo z MIN i ani mm więcej,O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz
-
-
W aso przy przeglądzie zerowym dolewają płyny, jeżeli są na minimum lub poniżej.Octavia 3 1.4 Tsi Brąz Topaz Ambition+Amazing+Canton i inne dodatki.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75869
http://www.youtube.com/channel/UCgYZicxNasAMuZs6oEIQvAA
Komentarz
-
-
A jak ja poprosiłem na pierwszym przeglądzie o uzupełnienie płynu to na rachunku dodano pozycję 1litr g12. Dolali 200ml i do tej pory w bagażniku pełna butelka jeździGrand Scenic 2.0T Initiale 05'
Służbowe: Berlingo 1.6hdi 92 Selection 15'
Była 4 x Octavia: 04' O1 fl Elegance Combi ASV
08' O2 Elegance Combi BKC
11' O2 fl Elegance Combi CDAA
99' O1 SLX Combi AHF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukZamieszczone przez Misiek 5822Pierwsza wiadomość z serwisu - zdjęli głowicę, na jednej świecy drugiego cylindra ujawnili zastygły nagar z płynu chłodzącego w niewielkiej ilości. Będzie nowa uszczelka pod głowicą - póki co. Zobaczymy co dalej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukJednak jest to nowy silnik i takie przypadki daja troche do myslenia - czy to jednostkowy problem, jakas wada montazowa czy moze problem jest powszechniejszy.OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Narazie biore to jako jedostkowy przypadek i jeszcze ufam nowemu TSI. Bo nie sadze, zeby VAG pozwolil sobie na kolejna wpadke. Juz teraz czytajac rozne fora, widac ze rozeszla sie fama, ze VAG ma problemy z zaprojektowaniem bezawaryjnego silnika. Kolejny taki przypadek mogby byc baaaaaardzo kosztowny dla firmy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paderoCzy G12++ jest kompatybilny z G13?
Kolego jak dolejesz nawet litr różowego innej firmy płynu nic się nie stanie. Rozmawiałem z niejednym mechanikiem o tym. Nawet ze sprzedawcą cześci w aso skoda. Wszyscy mówili,że można lać np.: różowe borygo.[shadow=brown:b6f4bf92a3][/shadow:b6f4bf92a3][shadow=blue:b6f4bf92a3][/shadow:b6f4bf92a3]Już odebrane A3 TFSI limuzyna
Komentarz
-
-
Drugie info z serwisu. Głowica zdjęta i sprawdzona jest w porządku. Teraz czekają na kolejny ruch Skody Polska co mają dalej robić. Mówili coś o wyciąganiu tłoków. Ale tej decyzji serwis nie może sam podjąć i stąd to oczewkiwanie. Chyba na święta zostanę bez auta Kierownik serwisu mówił, że ze względu na mały przebieg najlepszym wyjściem byłaby wymiana silnika na nowy.
Komentarz
-
-
U mnie też ubywało płynu (2,0tdi), dolałem cały zbiorniczek i jak jechałem na przegląd po 30000 to tez już było poniżej minimum.
Na próbie cisnieniowej wyszło im, ze jakiś trójnik przepuszcza.
Dolałem płynu i czekam, aż przyślą trójnik i z powrotem na serwis.
Trójnik dosłany, wizyta w serwisie 3,5 h (bednarek łódź).
Podobno trzeba było pół silnika rozebrać, żeby się do niego dostać.
Zobaczymy czy teraz nie będzie ubywać płynu.
Komentarz
-
-
Skoda odebrana. Serwis wymienił uszczelki pod głowicą do tego jeszcze przy kolektorze.
Mówią, że powinno być ok. Zobaczymy czas pokaże. Sprawa mojej oktawki jest ponoć bardzo interesująca dla Skody Polska ( poinformował mnie serwis ). Bo nie mieli jeszcze takiego przypadku w tym silniku. U mnie próby cisnieniowe wyszły ok. Nie wykazały żadnych nieszczelności. Pojeździmy zobaczymy mam nadzieję, że to już się nie powtórzy.
[ Dodano: Sob 28 Gru, 13 09:57 ]
Teraz po głowie chodzą mi ksenony . Po nowym roku serwis ma się odezwać i dać znać czy jest mozliwość zamiany lamp i całego oprzyrządowania i jaki jest tego koszt ze wszystkim.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Misiek 5822Bo nie mieli jeszcze takiego przypadku w tym silniku
Zamieszczone przez Misiek 5822Pojeździmy zobaczymy mam nadzieję, że to już się nie powtórzy.
Zamieszczone przez Misiek 5822Teraz po głowie chodzą mi ksenony . Po nowym roku serwis ma się odezwać i dać znać czy jest mozliwość zamiany lamp i całego oprzyrządowania i jaki jest tego koszt ze wszystkim.OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez witachuale z drugiej strony czemu nie zamówione razem z autem?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryuMisiek 5822, Który serwis ogarniał temat naprawy
Informacje o postepach na bieżąco telefonicznie. Auto zastępcze też od razu bez żadnego problemu. W sumie na plus.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Misiek 5822Elcar we Wrocławiu. Z serwisu jestem zadowolony
Zamieszczone przez Misiek 5822Auto kupiłem we wrześniu bo nieoczekiwanie sprzedałem swój poprzedni samochód. Chciałem zamówić elegance z pakietem amazing+ z ksenonami ale czas oczekiwania na auto do produkcji wynosił od 3 do 4 miesięcy a ja auto potrzebowałem na już. W momencie wizyty w salonie akurat przyjechały na lorze octavie więc wziąłemOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
Komentarz